Εάν προσπαθήσεις να μεταφράσεις την ίδια πρόταση από τα Ελληνικά στα Αγγλικά ή αντίστροφα, θα διαπιστώσεις εύκολα ότι συνήθως στα Ελληνικά πρέπει να πεις περισσότερα κι ότι η Αγγλική γλώσσα είναι πιο σύντομη, κοφτή, περιεκτική.

Λαμβάνοντας υπόψη μας λοιπόν ότι η google μετρά όχι μόνο τις καίριες λέξεις-κλειδιά που έχουμε επιλέξει, αλλά την επανάληψή τους (όχι τόσο) και κυρίως τους συνδυασμούς λέξεων στο site μας, τότε θα πρέπει να πετάξουμε με ενθουσιασμό τη σκούφια μας. Η γλώσσα μας αγκαλιάζει κατά τέτοιο τρόπο τα νοήματα, τις εντυπώσεις, το ηχόχρωμα της διάθεσης, ώστε είναι μια γεμάτη γλώσσα που υπερχειλίζει από επίθετα και «στρογγυλές» προτάσεις. Η Ελληνική δεν είναι λιτή γλώσσα, στεγνή, απότομη, εταιρική. Εξού και προσφέρεται απλόχερα για ποίηση, στιχουργική, συγγραφή εν γένει. Σε προκαλεί να την χρησιμοποιήσεις, να κάνεις μια μικρή κατάχρηση, να βγάλεις συναίσθημα, εικόνες, να την ολοκληρώσεις στο κείμενό σου. Ακόμη κι αν είναι επαγγελματικό.

Τα παραπάνω δε σημαίνουν κατ’ανάγκη ότι σε ένα κείμενο για ιστοσελίδα θα πω πολλά, θα πλατιάσω, θα υπερβάλλω, θα κουράσω. Όχι. Ναι, είναι λεπτή η διαχωριστική γραμμή, όμως είναι απολαυστικό κι εύκολο το να γράφεις στα Ελληνικά και να μπορείς να παίξεις με τόσα νοήματα, τόσες χορδές, αποχρώσεις, υπονοούμενα, τονισμούς κι εντάσεις. Ακόμη κι αν το ζητούμενο είναι μια σύντομη παράγραφος.

Ο μηχανισμός «σκαναρίσματος» και κατάταξης της google επικεντρώνεται στο στήσιμο ενός site, στο περιεχόμενό του, το κείμενο, τις λέξεις, τους συνδυασμούς, τις θέσεις, την ομοιογένεια, την αυθεντικότητα και τον τρόπο που αυτά χρησιμοποιούνται σε όλη την ιστοσελίδα. Ακριβώς γι’αυτό το λόγο, η πολυδιάστατη Ελληνική γραφή κι ο πλούτος της, βοηθάνε αφάνταστα στο λεγόμενο και πολυπόθητο SEO (Search Engine Optimization).

(Πηγή φωτογραφίας: missionverdana.deviantart.com)