my_life___my_mistake_by_blackjack0919-d60qywp

Κάθε σχέση για να διατηρηθεί χρειάζεται τα μπαχάρια της, την ανανέωσή της, την υπενθύμιση ότι «είμαι εδώ για σένα και δεν σε θεωρώ δεδομένη/ο». Όχι, δεν έγινα ξαφνικά dr.Phil, αλλά η ίδια υπενθύμιση και ανανέωση ισχύει εκτός από τα προσωπικά μας και στα επαγγελματικά μας. Μπορεί η σχέση μας με τον πελάτη μας να είναι επαγγελματική, παραμένει όμως ανθρώπινη!

Every relationship needs a good renewal dose

Το Email Marketing ως εργαλείο, σου επιτρέπει να υπενθυμίσεις την παρουσία σου προς τους πελάτες σου, υποψήφιους και υπάρχοντες. Δεν περιμένεις από εκείνους να έρθουν σε σένα. Να «λαϊκάρουν» την ΦΒ page σου, να πετύχουν κάπου-κάποτε το bannerάκι σου, να… προσγειωθούν στο σάιτ σου. Τους «ενοχλείς» ευγενικά, ενδυναμώνοντας τη σχέση σας. Σκέψου το σαν ένα άλλο «poke» (κι αυτό από το FB). Και θυμίζεις στον πελάτη τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου και συνάμα, τον ενθαρρύνεις, τον σπρώχνεις και τον πείθεις να ανταποκριθεί!

Let’s hear it for The LIST ladies and gents

Για να χρησιμοποιήσεις Email Marketing που θα αποδώσει, χρειάζεσαι τη μαγική λίστα. Τη λίστα που περιέχει τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των πελατών ΣΟΥ. Όχι ξένης πελατείας, μα της δικής σου. Πέραν του ότι είναι 100% παράνομο να αγοράσεις έτοιμη λίστα, είναι και τελείως ανόητο. Γιατί; Διότι το πιθανότερο είναι πως η ξένη λίστα σου είναι άχρηστη μια και περιέχει emails ατόμων, τα οποία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για ένα τελείως διαφορετικό προϊόν από το δικό σου. Ενοχλώντας λοιπόν, τον μελλοντικό πελάτη σου με μηνύματα στα οποία δεν έχει συναινέσει, καταστρέφεις το προφίλ, τη σοβαρότητα κι ακεραιότητα της επιχείρησής σου. Άσε που πέταξες και τα λεφτά σου. Αξίζει τον κόπο;

Hands OFF!

Έστω ότι πουλάς παιχνίδια για παιδιά. Κάλλιστα μπορεί μία επαφή από την ξένη λίστα να έχει χάσει το παιδί της. Φτου-φτου. Σκέψου τώρα εσύ να στέλνεις email σε αυτό το άτομο, διαφημίζοντάς του τα πολύχρωμα, ξύλινα, ανθεκτικής ποιότητας παιχνίδια σου. Θα σε μισήσει! Κι ενδέχεται να σε δυσφημίσει. Είναι πολύ σημαντικό και πολύτιμο, τη λίστα σου να την έχεις συλλέξει εσύ, λιθαράκι-λιθαράκι. Να χτίσεις τη σχέση σου με τον πελάτη σου, καθένα ξεχωριστά, και να σεβαστείς στο έπακρο τη φαινομενικά ασήμαντη ηλεκτρονική διεύθυνση που σου άφησε. Στην εμπιστεύτηκε!

Είναι σα να σου εμπιστεύτηκε ένας άγνωστος τη διεύθυνση της οικίας του. Θα τον επισκεφτείς με ευγένεια, μέτρο και μονάχα όταν έχεις λόγο. Η ίδια φιλοσοφία διέπει και το Email Marketing. Είναι προσωπικό, πρέπει να χαρακτηρίζεται από ευγένεια και σεβασμό προς τον παραλήπτη και εφαρμόζεται όταν έχεις πράγματι κάτι να πεις.

(Πηγή Φωτογραφίας: blackjack0919.deviantart.com)