Διαχείριση Περιεχομένου: Τρώγεται; (τσου)
Αιστάνθηκα την επιθυμία να αφιερώσω κάποιες αράδες στη Διαχείριση του Περιεχομένου, μια και νομίζω υπάρχει μερική ασάφεια ως προς τον όρο και την εφαρμογή της υπηρεσίας. Ή τελοσπάντων, πιθανόν να μην είναι πλήρως ξεκαθαρισμένη η χρησιμότητα της διαχείρισης του content.
Ξεκινώ, όμως, από τα βασικά: Για να έχεις Διαχείριση Περιεχομένου, πρέπει να έχεις… Περιεχόμενο! Η διαχείριση του content, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε κειμενογραφικό επίπεδο, δεν έχει καμία σχέση με το αμιγώς τεχνικό κομμάτι συντήρησης ενός σάιτ που σχετίζεται με τον προγραμματιστή και το γραφείο κατασκευής ιστοσελίδας. Μα καμία.
Πίσω στην αρχή, βασικά η ψηφιακή μας επιχείρηση πρέπει να έχει content, κοινώς περιεχόμενο. Ήτοι, κείμενα, άρθρα, φωτογραφίες, ίσως βίντεο. Σε δεύτερο βήμα, η διαχείριση μπορεί να αφορά εξ ολοκλήρου την ιστοσελίδα, επιλεγμένα την παρουσία της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στο ιστολόγιό της, ή μπορεί να αποτελεί συνδυασμό των παραπάνω.
Για να έχεις Διαχείριση Περιεχομένου, πρέπει να έχεις… Περιεχόμενο! Ήτοι, κείμενα, άρθρα, φωτογραφίες, ίσως βίντεο.
Εάν δεν έχεις όμως content, δεν μπορεί να υπάρξει διαχείριση αυτού. Τόσο απόλυτα. Συνεπώς, εάν ένα σάιτ έχει ελλείψεις σε κείμενα, πρώτα χρειάζεται τη σωστή κειμενογραφική οικοδόμησή του και μετά μπορεί να ακολουθήσει η διαχείριση. Παρομοίως, ακόμη κι αν ένα σάιτ είναι παρατημένο, από πλευράς περιεχομένου, αλλά διαθέτει δυναμική παρουσία στα social media, είναι δώρο-άδωρον το να επενδύσει σε αυτή τη μερική ανανέωση.
Το φρεσκάρισμα του περιεχομένου αποδίδει όταν πραγματοποιείται με συνέπεια, συνολικά! Όχι μερικώς. Η διαχείριση περιεχομένου μας ανανεώνει και στις μηχανές αναζήτησης αλλά και στον επισκέπτη, ο οποίος συμπεραίνει ότι έχουμε παρουσία, διοργανώνουμε π.χ. events ή συμμετέχουμε σε εκδηλώσεις, επενδύουμε στην αρθρογραφία του μπλογκ μας και την πληροφόρηση του κοινού μας και γενικότερα, είμαστε ενεργοί και άρα αξιόπιστοι!
(Πηγή Φωτογραφίας: bon_appeteats.deviantart.com)