Υπήρχαν ιστοσελίδες πριν από σένα, θα υπάρξουν και μετά. Συνεπώς, το να αγχώνεσαι σε ψυχαναγκαστικό βαθμό για το εάν είσαι πρώτος ή δεύτερος στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης, δεν βοηθά, ούτε κι είναι υγιές. Το λογισμικό της google αλλάζει με φρενήρεις ρυθμούς και χρειάζονται, τουλάχιστον κάποιοι πρώτοι μήνες, για να δεις αποκρυσταλλωμένα αποτελέσματα. Αναλόγως το χώρο όπου δραστηριοποιείσαι, κι εφόσον έχεις πράγματι μεγάλο ανταγωνισμό, το να εμφανίζεσαι στην 1η σελίδα είναι σούπερ! Για αρχή.

Υπάρχει ζωή και μετά τις μηχανές αναζήτησης, επιτυχία και πέραν της κατάταξής σου, τρόποι να είσαι δημοφιλής και Νο1 επιλογή κι αλλιώς… Και αλλιώς. Όχι μόνο αλλιώς.

Εφόσον η ιστοσελίδα σου είναι νεοεισερχόμενη στον ψηφιακό κόσμο, έχεις ένα συγκεκριμένο πλεονέκτημα το οποίο σίγουρα υπολείπεται στους παλιούς. Έχεις όλο το χώρο (και μερικώς, χρόνο) να πειραματιστείς! Κι αυτό είναι πολύτιμο. Γιατί θα σου δείξει το μετά, το πώς και το ποιο είναι το κατάλληλο κοινό που θα σε συντροφεύσει σε αυτό σου το ταξίδι. Έχεις ελευθερία κινήσεων και περιθώρια λάθους. Πράγματι χρήσιμο.

Εφόσον η ιστοσελίδα σου είναι νεοεισερχόμενη στον ψηφιακό κόσμο, έχεις ένα συγκεκριμένο πλεονέκτημα… Έχεις όλο το χώρο (και μερικώς, χρόνο) να πειραματιστείς!

Εάν μόλις τώρα ξεκινάς ή επιχειρείς να κάνεις comeback ή να οργανώσεις επιτέλους την εταιρική σου αντεπίθεση μετά από κάποια χρόνια στασιμότητας, μπορείς να «παίξεις», να δοκιμάσεις διαφορετικές στρατηγικές, ύφος, προσέγγιση, χρώματα αλλά και «γλώσσα». Και να μετρήσεις τα αποτελέσματα.

Όταν, πλέον, καθιερωθείς, ναι μεν θα απολαμβάνεις την επιτυχία σου, όμως και η ευθύνη είναι μεγαλύτερη και θα είσαι πιο «δυσκίνητος» με μεγαλύτερες απώλειες για κάθε λάθος σου επιλογή. Άρα, εκμεταλλεύσου τη νηπιακή κατάσταση/παρουσία του σάιτ σου και δοκίμασε διαφορετικές ψυχολογικές κι αισθητικές προσεγγίσεις και μαρκετίστικες οδούς, εντός κι εκτός ιστοσελίδας. Με αυτό τον τρόπο θα αποκτήσεις μια στιβαρή επιχειρηματική αυτογνωσία!