Μια οικονομικότερη πρόταση που κάνω κατά περίπτωση στους πελάτες μου, είναι το rewriting αντί της πρωτότυπης γραφής. Το ξαναγράψιμο, δηλαδή, των υπαρχόντων κειμένων ενός site, πειράζοντάς τα όμως δημιουργικά και βελτιώνοντάς τα πάντοτε σύμφωνα με τους κανόνες του διαδικτύου και της google, κυρίως.

Επιλέγοντας τη μέθοδο του rewriting, ο πελάτης γνωρίζει ότι δεν παίρνει πρωτότυπη γραφή 100%, ότι ο επαγγελματίας κειμενογράφος δεν σκέφτεται και δημιουργεί από την αρχή για εκείνον και το site του, κάνει όμως το καλύτερο δυνατό, ώστε και πάλι η ιστοσελίδα να έχει μια καλή κατάταξη. «Πατά» περισσότερο στα υπάρχοντα κείμενα με μικρότερη δόση αυθεντικότητας και δημιουργικότητας. Επιπλέον, με το rewriting ουσιαστικά ανακυκλώνονται οι όροι που προϋπάρχουν, η δομή και η βασική φιλοσοφία των κειμένων. Όπερ σημαίνει ότι αν το site έχει κακή κατάταξη, αποκλείεται αυτή να βελτιωθεί, τουλάχιστον αισθητά. Είναι αυτονόητο. Είναι λοιπόν καλύτερα, ο πελάτης να προτιμήσει τη λύση του rewriting εφόσον έχει πετύχει το σκοπό της η ιστοσελίδα και όχι όσο γκαζώνει προς την κορυφή.

Σε κάθε περίπτωση όμως, το rewriting εφόσον γίνεται με σεβασμό αποτελεί αντιπρόταση που και πάλι μπορεί να προσδώσει θετικά αποτελέσματα στο ranking του site. Απλώς λειτουργεί κατά περίπτωση. Ας μην ξεχνάμε το γεγονός ότι αν γλιτώσουμε κάποια χρήματα σήμερα στις επιλογές που κάνουμε για το site μας, μπορεί να διπλασιαστούν τα έξοδα στο άμεσο μέλλον, όπως και η ζημία.

(Πηγή φωτογραφίας: sultzaberger.deviantart.com)