Σε αντίθεση με τα keywords meta-tag που, όπως έγραψα, είναι dead -το αποδεχόμαστε και προχωράμε-, ο τίτλος και η περιγραφή είναι καίριας σημασίας. Το title δεν θεωρείται τεχνικά ως meta-tag. Εκείνο που κάνει είναι, όταν ο χρήστης σταθεί (hover) με το mouse πάνω από το tab, πάνω δηλαδή από την ονομασία μιας ιστοσελίδας, εμφανίζει τον σύντομο τίτλο που έχει δώσει ο κειμενογράφος ή ο προγραμματιστής. Επίσης, το title αυτό χρησιμοποιείται και ως τίτλος στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης.

Από την άλλη, η περιγραφή, το description meta-tag το βλέπουμε συχνά και στο απόσπασμα που συνοδεύει κάθε αποτέλεσμα αναζήτησης στις search engines. Αυτό όμως ούτε συμβαίνει πάντα, ούτε εξαρτάται απόλυτα από εμάς.

Τα δύο αυτά στοιχεία, είναι λοιπόν η εικόνα μας προς τα έξω και ένας από τους τρόπους που «καταχωρεί» μια μηχανή αναζήτησης, και σημαντικότερα η google, την κάθε ιστοσελίδα! Είσαι αυτό και κάνεις εκείνο. Είσαι μανάβικο και πουλάς φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Είσαι κομμωτήριο και προσφέρεις έμπειρες κι αναζωογονητικές υπηρεσίες.

Είναι χρήσιμο λοιπόν ως πελάτης να ζητάς από τον κειμενογράφο σου να σου παρέχει τόσο title όσο και description meta-tags για την ιστοσελίδα σου. Ολοκληρωμένες δουλειές, πετυχημένες συνεργασίες.

(Πηγή φωτογραφίας: thetopcrusader.deviantart.com)