Πετυχημένα keywords – πρωτότυπη γραφή – meta tags
Τα κείμενα που γράφω και τα κείμενα που οφείλει να παραδίδει ένας καλός, έμπειρος, επαγγελματίας κειμενογράφος, πρέπει να είναι καταρχάς πρωτότυπα, εκτός αν η συμφωνία με τον πελάτη είναι διαφορετική. Είναι ανεπίτρεπτο ένας κειμενογράφος που σέβεται τον εαυτό του, να πουλά κλεμμένες –χωρίς κανένα εισαγωγικό!- υπηρεσίες. Ούτε καν υπό το πρίσμα του rewriting. Επειδή διάβασες κάτι που σου άρεσε, δεν μπορείς να το οικειοποιείσαι (εξαιρούνται προφανώς τα αποσπάσματα). Ούτε ως κειμενογράφος ούτε ως πελάτης. Αν και… ως πελάτης δικαιούσαι βεβαίως να ζητάς ό,τι θες. O υπεύθυνος κειμενογράφος θα πρέπει να σε κατευθύνει.
Εκείνο λοιπόν που κάνει ένας καλός κειμενογράφος και γι’αυτό ακριβώς διαφοροποιείται από έναν «κοινό θνητό» όσον αφορά στα κείμενα, είναι η πρωτότυπη γραφή. Κείμενα custom made, όπως θα λέγαμε για μια εφαρμογή π.χ., γραμμένα αποκλειστικά για σένα, τον πελάτη. Κείμενα που θα δημιουργηθούν επί τούτου κατόπιν συζήτησης, έρευνας, μελέτης, δημιουργικής διεργασίας κι εστίασης. Την πρωτοτυπία δεν μπορεί να στην κλέψει κανείς, ούτε φθίνει. «Χρεώνεται» σε σένα, μαζί εν μέρει και η επιτυχία του site. Αυτό είναι το «όπλο» σου κι αυτό σε καθορίζει.
Πέραν της πρωτότυπης γραφής για ένα site, η μελέτη κι έρευνά σου θα πρέπει να καλύπτουν τον εντοπισμό των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών, αναλόγως με το αντικείμενο του πελάτη. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά είναι που θα δώσουν την ώθηση στην ιστοσελίδα, ώστε να ανέβει στην κατάταξη των διαδικτυακών αναζητήσεων. Φυσικά, ο τρόπος (και τόπος) που θα χρησιμοποιήσεις τα εύστοχα, σωστά, επιλεγμένα keywords και όχι απλώς η αναφορά τους, μεγαλώνει την αποδοτικότητα του site.
Τα meta-tags είναι παρεξηγημένα. Αποτέλεσμα, η Google να έχει χρειαστεί αρκετές φορές να δημιουργήσει βίντεο-απαντήσεις για τους webmasters και SEO experts που υποστηρίζουν ο καθένας τα δικά του, αναλόγως με το σε ποια δεκαετία έχουν μείνει… Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις, τα meta-keywords πέθαναν! Για να το γράψω απόλυτα. Εκείνα που έχουν ισχύ και λόγο ύπαρξης είναι τα meta-title (που τεχνικά δεν είναι meta) και τα meta-description.
(Πηγή φωτογραφίας: alphaone666.deviantart.com)