tv_trouble__by_2000years

Οι διαφημίσεις που προβάλλονται μέσα από τα VOD (Videos on Demand) σε καλούν να τις κρατήσεις ή να τις αλλάξεις, να ασχοληθείς μαζί τους κλικάροντας πάνω στην οθόνη από όπου θα μεταφερθείς κατόπιν σε microsite του αντίστοιχου διαφημιζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας. Σε έλκουν να απαντήσεις στις in-video ερωτήσεις τους και σε ενθαρρύνουν να αποφασίσεις με ποια διαφήμιση θα ξεκινήσεις την τηλεοπτική σου προβολή. Μάλιστα σου επιτρέπουν να διαλέξεις αν θα δεις μια μεγαλύτερης διάρκειας ρεκλάμα ή περισσότερες μικρότερης έκτασης. Σου γνωρίζουν εύστοχα κι ελκυστικά όλη την οικογένεια προϊόντων και σε πείθουν να παίξεις μαζί τους. Συνδέουν στο υποσυνείδητό σου το brand με χρώματα, μυρωδιές, αισθήσεις κι αισθήματα. Οι νέου τύπου ρεκλάμες ονομάζονται DAI (Dynamic Ad Insertion) σε κάνουν να νιώσεις πως έχεις τον έλεγχο, την επιλογή, δεν είναι επιθετικές μα σε σέβονται και σου δίνουν αξία. Και δεν προβάλλονται στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα της επιλογής σου, αλλά παρεμβάλλονται σα μια σκέψη ή υπενθύμιση.

Οι υπεύθυνοι για το τηλεοπτικό περιεχόμενο του προγράμματος δεν χρειάζονται πλέον τόσες πολλές διαφημίσεις για να καλύψουν τα κόστη της δημιουργίας περιεχομένου. Αυτό επιτρέπει στο τελικό προϊόν να απαρτίζεται από λιγότερες διαφημιστικές παρεμβολές και οι ίδιες οι ρεκλάμες να έχουν μεγαλύτερη αξία και διείσδυση. Ενώ κανείς θα ανέμενε πως το γεγονός ότι ο συνδρομητής δεν μπορεί να προσπεράσει μια ρεκλάμα θα δρούσε ανασταλτικά ή αρνητικά, τα αποτελέσματα, που είναι μετρήσιμα μάλιστα, είναι εντυπωσιακά: Οι συνδρομητές μπορούσαν να ανακαλέσουν τα συγκεκριμένα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προβλήθηκαν/παρεμβλήθηκαν σε ποσοστό 50% περισσότερο από ό,τι πριν.

Οι θεαματικές λειτουργίες που επιτρέπει η τεχνολογία σήμερα στις in-video διαφημίσεις, καθιστούν τη συνταγή επιτυχίας απλή και αποτελεσματική, κάθε φορά. Ξάφνου οι ρεκλάμες μοιάζουν κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του τηλεθεατή. Είναι εύστοχες, σχετικές, έχουν απίστευτο reach, αλληλεπίδραση, είναι ευέλικτες, clickable και αποτυπώνονται. Την επόμενη φορά που ο συνδρομητής θα μπει στο σουπερμάρκετ ή στο e-shop, έχει συνδέσει πλέον στο υποσυνείδητό του το προϊόν ή την υπηρεσία με μια εμπειρία. Ακόμη και με τους ήρωες του σήριαλ, την ατμόσφαιρα, τη δράση, το happy end!

(Πηγή Φωτογραφίας: 2000years.deviantart.com)